.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح کارخانه توليد سيگار با سکوت خبري در بابل

کارخانه توليد سيگار با مشارکت يک شرکت کرواسي در بابل در سکوت خبري افتتاح شد.
به گزارش ايلنا، پنجشنبه گذشته شرکت دخانيات ايران در اقدامي با حضور برخي از نمايندگان مجلس و همچنين رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران کارخانه توليد سيگار در بابل را افتتاح کرد. اين در حالي است که تقريبا از يک ماه پيش همزمان با انتشار برخي اخبار مبني بر افتتاح کارخانه سيگار وينستون در بابل جو منفي عليه شرکت دخانيات ايران که خود را متولي توليد سيگار و همچنين يکي از اعضاي کميته مبارزه با دخانيات مي‌داند آغاز شد، به گونه‌اي که حضور محمود ابطحي در جلسه کميسيون مبارزه با دخانيات وزارت بهداشت موجب شد تا مرضيه وحيددستجردي وزير بهداشت پس از اين کميسيون رسما در خصوص حضور وي واکنش نشان داده و بگويد دعوت از ابطحي در حالي که ايشان به فکر افزايش توليد سيگار در کشور است هيچ موضوعيتي ندارد.
افتتاح کارخانه سيگار در بابل تقريبا از چندماه پيش مطرح و واکنش‌هاي منفي برخي از دولتي‌ها و نمايندگان مجلس را در پي داشته است اما در جلسه افتتاحيه اين کارخانه عزت‌الله اکبري عضو کميسيون صنايع مجلس حضور داشت و افتتاح اين کارخانه و کارخانه نساجي بابل، فولاد و صنايع غذايي را از جمله طرح‌هاي در دست اجرا و مهمي دانست که مجلس به دنبال آن است.
به گفته برخي مسوولان دولتي کارخانه توليد سيگار در بابل با مشارکت شرکت کرواسي در فاز اول 40 ميليون يورو اعتبار مي‌خواهد که مسوولان شرکت دخانيات و روساي سازمان صنايع و معادن بابل ايجاد اشتغال براي هزار و 300 نفر را دستاويزي براي حمايت از احداث اين کارخانه ذکر کرده‌اند.
اين در حالي است که سالانه 12 ميليون نخ سيگار با اعتبار هزار و 700 ميليارد تومان در کشور دود مي‌شود و وزارت بهداشت موظف است سه برابر اين مبلغ را براي عوارض استفاده از دخانيات در کشور هزينه کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 اسفند 1388
آقای اکبری آیا در قائم شهر زمین پیدا نمبشد ؟نکنه جناب اکبری شما نماینده بابل شدی و ما نمی دانیم !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.